اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵
سیدجلال حسینی: هواداران لطفا فریب نخورند
کاپیتان پرسپولیس در پایان دیدار مقابل پارس جنوبی با تبریک صدرنشینی پرسپولیس به هواداران نسبت به اعتراض حریف واکنش نشان داد.
۲۰:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیدجلال حسینی با بازگشت خود به ترکیب پرسپولیس نقش پررنگ خود را به رخ کشیده و سرخپوشان در چهار دیدار اخیر دروازه خود را مقابل رقبا حفظ کرده‌اند تا با حفظ روند گل نخوردن بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل دهند. مدافع باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیس در پایان این بازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی و نتیجه رقم خورده در آن گفت: اولا باید این برد بزرگ را به هواداران وفادار پرسپولیس که در این مدت بزرگترین دلگرمی ما بودند تبریک بگویم و پارس جنوبی تیم فوق العاده‌ای است که پیش از این در زمین خود شرایط سختی مقابل رقبا قرار داده بود اما ما توانستیم به خوبی از فرصت استفاده کرده و با پیروزی زمین را ترک کنیم.


وی در خصوص اینکه بازیکنان حریف معتقدند داوری به ضرر آنها بوده و پرسپولیس با بهره بردن از این شرایط به پیروزی رسیده گفت: کسی که باید نسبت به داوری معترض باشد ما هستیم نه آنها. داور روی صحنه منتهی به اعلام پنالتی اشتباه بزرگی مرتکب شد و علیرضا اصلا خطایی مرتکب نشد اما ما به این تصمیم احترام گذاشتیم و اعتراضی هم نکردیم. در جم همه چیز علیه ما بود و جنگیدن و بازی در اینجا سخت است. اما پرسپولیس فوق العاده بود و در پایان هم مزد برتر بودن خود را گرفت.


کاپیتان سرخپوشان با اشاره به شرایط داوری این بازی گفت: ما هر ضربه‌ای می‌زدیم با اعلام خطای داور همراه می‌شد اما بازیکنان حریف بی مهابا خطا می‌کردند و هیچ خطایی هم اعلام نمی‌شد. اگر داوری عادلانه بود مطمئنا چند بازیکن آنها برای بازی بعدی محروم می‌شد اما داور روی هر خطای ما به سادگی کارت می‌داد و وحید امیری، مسلمان و علیرضا بیرانوند را با کارت زرد همراه کرد. جو و داوری کاملا در این بازی علیه ما بود و بچه‌ها تلاش زیادی داشتند و باید از هواداران خودمان نیز تشکر کنیم که جانانه از ما حمایت کردند و سهم بزرگی در این پیروزی داشتند.


سیدجلال حسینی در مورد صحنه منتهی به اعلام پنالتی برای پارس جنوبی نیز گفت: اولا در آن صحنه من هیچ خطایی مرتکب نشدم و بعد از آن هم علیرضا بیرانوند کاملا دستش را دزدید تا مرتکب خطا نشود اما داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد. ما اعتراض نکردیم چرا که گفتند جو متشنج می‌شود و ما به نظر داور احترام گذاشتیم و نمی‌دانیم دلیل اعتراض آنها چیست؟ شرایط و جو را کاملا علیه ما رقم زدند و اعتراض هم دارند؟


وی در مورد اینکه آیا قرار گرفتن محسن فروزان پشت ضربه پنالتی یک حرکت تحریک آمیز علیه پرسپولیس نبود نیز گفت: محسن دروازه‌بان خوبی است و در این فصل هم عملکرد فوق العاده‌ای در دروازه پارس جنوبی داشته و انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس داشت و خوش شانس بودیم که ضربه اش راهی به دروازه پیدا نکرد. اصلا این حرکت را تحریک آمیز نمی‌دانیم و از هواداران هم می‌خواهیم مثل همیشه روح بزرگ خود را به نمایش بگذارند و از هرگونه بی احترامی به حریف خودداری کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران آن هم با روح جوانمردی و بزرگمنشی خود بارها این مساله را به نمایش گذاشته‌اند و مسلما هر بازیکنی به دنبال پیروزی و موفقیت تیم خود است و نباید با بی احترامی روح جوانمردی فوتبال را خدشه دار کرد و مطمئنا هواداران پرسپولیس چنین مساله‌ای را رعایت خواهند کرد.


سیدجلال حسینی در ادامه با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما مشکلات بزرگی داریم اما همه بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند همه اتفاقات و حواشی را بیرون می‌گذارند و به دنبال نتیجه گرفتن و موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران هستند. امیدارم هرچه زودتر مشکلات پرسپولیس حل شود و یک خواهش هم از هواداران پرسپولیس دارم و آن است است که فریب برخی حواشی را نخورند.

 

وی در ادامه گفت: بازیکنان پرسپولیس با مشکلات فراوانی همراه هستند. هواداران و بازیکنان روزهای سختی را پیش رو دارند و برخی‌ها به دنبال این هستند تا همانند بازی گذشته جو را علیه بازیکنان کنند و امیدوارم هواداران فریب این مساله را نخورند. روزگار سختی را پیش رو داریم و به حمایت هواداران نیازمندیم و تنها امیدواری ما به هواداران است و آنها هستند که باعث می‌شوند بدون توجه به شرایط سخت تنها به پیروزی و موفقیت و امیدواری به برگزاری جشن با آنها باشیم. تا الان همه می‌گفتند بازیکنان مقصر هستند اما یک جا هم حق را به بازیکن بدهند و بدانند برخی مسائل وجود دارد که باعث ناراحتی بازیکن می‌شود و ما همیشه به خاطر هواداران از آن چشم پوشی می‌کنیم و در بازی به دنبال بهترین عملکرد خود هستیم. امیدوارم روند رو به رشد پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد و وقتی در زمین حاضر می‌شویم حمایت آنها را پشت سر خودمان احساس می‌کنیم و برای آنها تلاش می‌کنیم. حرف زیاد است و نمی‌خواهم شیرینی این برد را لوث کنیم و امیدوارم همواره شاد باشند و فریب نخورند، همین!

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین